Catalogus:

Click & Collect


Click & Collect bij Van Beek Art Supplies

Met Click & Collect heb je de mogelijkheid om je producten online te bestellen en bij de door jou geselecteerde Van Beek winkel gratis op te halen. Nadat je de bestelling hebt afgerond worden de producten verzameld in ons magazijn en naar de gekozen Van Beek winkel gebracht. Vervolgens kan je op het afgesproken tijdstip langs de winkel komen om jouw bestelling op te halen. Zo heb je de zekerheid dat je jouw bestelling snel op kan halen, en kan jij verder met je kunstwerk!


Hoe werkt online bestellen met Click & Collect stap voor stap?

  1. Kies al je producten en voeg deze toe aan je winkelwagen. 
  2. Heb je alle producten in je winkelwagen? Ga dan naar je winkelwagen en kies voor de optie afhalen. Vervolgens kies je jouw favoriete Van Beek winkel.
  3. Het afrekenen van jouw winkelwagen verloopt vervolgens via het standaard proces.
  4. Na het afrekenen ontvang jij van ons een e-mail met daarin de orderbevestiging.
  5. De winkel zal met jou een afspraak maken over tijdstip wanneer je jouw bestelling kunt afhalen.
  6. Bezoek het afhaalpunt van de door jou geselecteerde Van Beek winkel en bij het tonen van je orderbevestiging ontvang je jouw order.


Shop online


We vragen je rekening te houden met het volgende regels:

  • Draag altijd een mondkapje bij het afhalen.
  • Kom alleen.
  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Houd je orderbevestiging bij de hand.
  • Volg de instructies op van onze medewerkers.
  • Blijf thuis als je verkoudheidsklachten hebt.
  • Bestel zo veel mogelijk online.


Let op:

Bij een bezoek aan het Van Beek afhaalpunt is de winkel verder niet toegankelijk.

Heb je nog vragen? Bel of mail met onze klantenservice.




Meest gestelde vragen over Click & Collect:

Waarom kan ik alleen vanaf €20,- bestellen om gebruik te maken van Click & Collect? Het minimale orderbedrag is € 20,-. Vanwege grote drukte hebben we helaas deze maatregel moeten nemen. Onze excuses hiervoor.
Wat is de levertijd als ik bestel met Click & Collect?

De levertijden van Click & Collect zijn:

  • 1 werkdag als de producten op voorraad zijn in de desbetreffende winkel.
  • 2-4 werkdagen als de producten uit ons magazijn in Badhoevedorp komen.
Kan ik na het plaatsen van mijn Click & Collect bestelling nog wijzigen van winkel? Nee, dit is niet meer mogelijk. Zodra jij je bestelling geplaatst hebt gaan wij direct voor je aan de slag. Je bestelling is dan al in behandeling en kan dan niet meer gewijzigd worden.
Kan iemand anders voor mij de bestelling ophalen? Ja, iemand anders kan de bestelling ophalen. Zorg ervoor dat de persoon jouw orderbevestiging meeneemt naar de winkel. Bij het tonen van de orderbevestiging ontvangt de persoon jouw bestelling.
Zijn er extra kosten voor de optie Click & Collect?

Nee, er zijn geen extra kosten verbonden bij het Click & Collect. Deze optie heeft is gratis en je hoeft dus geen verzendkosten te betalen.

Ik heb een artikel besteld via Click & Collect besteld. Hoe kan ik dit retourneren? Er worden geen artikelen retour genomen in de winkel. De retourtermijn van artikelen wordt verlengd tot 30 dagen na heropening van onze winkels. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over een verlopen retourtermijn en kunt gewoon wachten tot de winkel weer open is.
Vanaf wanneer zijn de afhaalpunten geopend?

Het afhaalpunten zijn vanaf woensdag 10 februari 2021 geopend. Voor de openingstijden controleer de winkel.

Let op: Het verkoopgedeelte van de winkels zijn gesloten.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen? Wanneer de winkel jouw bestelling klaar heeft liggen ontvang je een afhaalbericht. In dit bericht staat wanneer je de bestelling kan komen afhalen. Op het afgesproken tijdstip mag je dan jouw bestelling afhalen.
Ik kan mijn bestelling niet in het opgegeven tijdsslot ophalen, wat nu?

Neem contact op met jouw winkel.

Hoe kan ik mijn Click & Collect bestelling annuleren?

Neem voor het annuleren van je bestelling contact op met onze klantenservice om jouw opties te bespreken. In de meeste gevallen is het mogelijk om de bestelling nog te annuleren.

Kan ik ook direct bij de winkel bestellen?

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Je kan je bestelling alleen plaatsen in de webshop. Wil je een product bestellen wat niet op de webshop staat en alleen in de winkel verkrijgbaar is? Dan kan je de desbetreffende winkel mailen.

Het product wat ik wil bestellen staat niet op de webshop maar is wel verkrijgbaar in de winkel, wat nu?

Je kan de desbetreffende winkel mailen met vraag of ze het product op voorraad hebben (als het product op voorraad is, is het mogelijk deze te bestellen). Vermeld in je mail: het liefst het productnummer (maat en kleurnummer) en je naam, telefoonnummer, adres. De winkel zal na aanleiding van je mail contact met je opnemen over de beschikbaarheid en het afhaalmoment.