Catalogus:

Verzending en bezorging


Hier vind je antwoorden op al je vragen over verzending en bezorging.

Wat zijn de levertijden

De geschatte levertijd van Van Beek Art Supplies verschillen per product. We streven ernaar om alle bestellingen binnen 2 tot 3 werkdagen te bezorgen. Producten die op maat gemaakt worden hebben een langere levertijd. Dit staat aangegeven bij het product.
Let op: door enorme drukte is de levertijd momenteel 3-4 werkdagen.

 

Wat zijn de bezorgkosten?
Orderwaarde Verzendkosten
boven €99,00 incl. BTW (€81,82 excl. BTW) franco (d.w.z. zonder verzendkosten)
onder de €99,00 incl. BTW (€61,98 excl.BTW) €5,00 (€4,13 excl.BTW) 
onder €50,00 incl. BTW (€41,32 excl.BTW) €7,50 (€6,20 excl.BTW)
onder €25,00 incl. BTW (€20,66 excl.BTW) €9,95 (€8,22 excl.BTW)

Deze prijzen zijn geldig voor verzending binnen Nederland, België en Luxemburg.

 

Kan ik mijn bestelling volgen? Je bestelling wordt geleverd via hoogwaardige koeriersdiensten. Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een geautomatiseerde e-mail met een track & trace nummer zodat je je pakket gemakkelijk kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling ophalen in een van jullie winkels?

Vanaf 10 februari 2021 is het weer mogelijk om met Click & Collect je bestelling op te halen in de winkels. Lees hier meer over 'Click & Collect'.

Mijn bestelling is niet compleet, wat is er aan de hand?
  • Het kan zijn dat je bestelling op verschillende momenten wordt bezorgd. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer je tegelijkertijd een groot en klein artikel bestelt. Het grote artikel wordt dan met de vrachtwagen bezorgd, het kleine artikel met de pakketdienst. 
  • Het kan ook zijn dat een deel van je bestelling niet op voorraad blijkt te zijn. Dit wordt aangegeven op de pakbon in je pakket. Zodra wij het artikel weer op voorraad hebben zullen wij het zo snel mogelijk naar je versturen.
  • Het kan natuurlijk ook dat er een foutje is gemaakt. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

We verzoeken je bij de ontvangst van de bestelling goed het aantal producten te controleren en eventuele gebreken of beschadigingen op de pakbon aan te tekenen.  Is een product beschadigd? Dan lossen we dit graag met je op. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op per mail of telefoon. Ga naar onze contact pagina.